היי לכולם,
בכיתתי קבוצת תלמידים חזקה. זו אינה קבוצה גדולה אך קבוצה פעילה, סקרנית ומתקדמת. חלקם קוראים צלילים מתקדמים יותר ולמענם הכנתי את הפעילות הזו המערבת קריאה וכתיבה (לבחירת המורה) וחשיבה כיחיד ובקבוצה.
מטרת המשחק היא לסדר את קרונות הרכבת מהקרון הראשון (המילה "אפור", הצבועה באדום) עד לכרטיס האחרון ("הגשם הראשון" הצבוע כחול) באופן הבא: האות הסוגרת של המילה הקודמת תהיה גם האות הפותחת של המילה הבאה.
אגב, חשוב לשים לב לכך שהכרטיס האחרון יהיה הראשון אחרי הקטר לכן שי להוסיף את הקטר רק לאחר סידור הכרטיסיות.
עליהם לחשוב מה יהיה הסדר הנכון לפי אות סוגרת-פותחת, להתאים בין הכרטיסים כך שיתקבל רצף עד לקרון.
המשחק מורכב ואינו מתאים לקבוצות פחות מחזקות מאוד.
ממליצה לתלות את המשחק על גבי לוח מגנטי כדי להקל עליהם את התנועה עם הכרטיסיות.
בנוסף למשחק בצורתו כרכבת הוספתי כרטיסיות בצורת דומינו המאפשרות למורה לראות את הסדר הנכון או לבחור לשחק במשחק זה כדומינו ולא בצורתו כרכבת
להורדת הקובץ הקליקו כאן
תגובות
הוסף רשומת תגובה